Verzend- en leveringsbeleid
Voor de zending gebruiken wij de service van DPD en PostNL. Bestellingen vlak voor het weekend zijn iets langer onderweg. Er wordt momenteel enkel geleverd in België, Nederland, Duitsland en Frankrijk Let op: bestellingen naar het buitenland kunnen iets langer onderweg zijn. Bij ons kun je dit verwachten:
– Een kwalitatief product
– Bestellingen worden minimaal 4 keer per week verzonden.
Heb je de bestelling binnen 10 werkdagen nog steeds niet ontvangen. Neem dan contact op met leverancier@outlook.com. Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een e-mail van ons.
Verkeerd verzendadres ingevuld?
Geen nood. Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar leverancier@outlook.com. In sommige gevallen kunnen we het adres nog aanpassen voordat het verwerkt wordt. Zodra je bestelling niet afgeleverd kan worden, wordt het pakket teruggestuurd. Vaak nemen we dan contact met je op. Het kan wel zo zijn dat we bij opnieuw verzenden de kosten in rekening brengen.
Bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat we een snel leveringsproces hebben kan het soms zijn dat de bestelling al verwerkt is door de verzender. We kunnen daarom niet garanderen dat je de bestelling nog kunt aanpassen. Wil je de bestelling aanpassen of annuleren stuur dan snel een e-mail naar leverancier@outlook.com.